Vés al contingut
Treballa amb nosaltres

AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA A L’HOSPITAL DE MOLLET / HSS

ÀREA

Administració.

 

 

REQUISITS

Cicle Formatiu de Grau Superior en Documentació i Administració Sanitàries

Català Nivell C amb la corresponent acreditació.

Experiència i coneixements de l’àrea admissions/Programació quirúrgica.

Coneixements i experiència en el maneig d’eines informàtiques, Microsoft Office i SAP.

El/la professional que estem cercant, haurà de complir les següents competències:

· Compromís amb l’organització.

· Dinamisme, iniciativa i capacitat resolutiva.

· Orientació a l’usuari amb habilitats per a la comunicació, interrelació i empatia.

· Responsabilitat, disposició pel treball en equip i per a la cooperació Inter departamental.

· Pro activitat en la millora continua de la seva àrea.

· Sensibilitat per la cerca de l’excel·lència.

· Flexibilitat i amb capacitat d’adaptació a altres llocs de feina de l’àrea.

· Tolerància a l’estrès i autocontrol.

 

 

ES VALORARÁ

Experiència en la gestió administrativa de suport assistencial: informació, recepció, programació i registre d’activitat.

Altres titulacions acadèmiques o formacions relacionades en el lloc de treball.

Coneixement en idiomes.

 

 

FUNCIONS

Sota la dependència del Director d’Atenció al Ciutadà i d’Admissions, assolirà les següents funcions:

· Citació de visites (Programació quirúrgica, trasllats..)

· Informació al Client i atenció telefònica.

· Facilitar els tràmits i les gestions administratives.

· Facilitar l’accessibilitat als recursos de l’organització.

· Suport en el manteniment i l’actualització del registre d’activitat.

· Qualsevol altre funció relacionada amb les competències del lloc de treball, encomanada pels seus superiors.

 

 

CONDICIONS
LABORALS

Tipus de contracte: Indefinit

Jornada: a temps parcial.

Condicions laborals: segons III Conveni Col·lectiu de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut i els complements vinculats a les seves responsabilitats.

 

 

PER QUÈ TREBALLAR AMB NOSALTRES?

· Som un hospital universitari modern, a 15km de Barcelona, amb bona dotació tecnològica i ben comunicat.

· Oferim continuïtat i estabilitat laboral.

· Podràs realitzar formació continuada amb possibilitat de creixement professional.

· Podràs participar activament en futurs projectes innovadors de la institució

 

 

PROCÉS DE
SELECCIÓ

Es valorarà Currículum Vitae, formació, experiència i trajectòria acadèmica. Enviar cv a cv.rrhh@fsm.cat.

Es realitzarà entrevista i/o prova si s’escau.

Not available in
This is not available in . You can go to the translated versions in these languages: