Vés al contingut
Treballa amb nosaltres

Auxiliar Administratiu/va

Requisits: Grau mig en Documentació Sanitària o branca administrativa equivalent.

Català Nivell C amb la corresponent acreditació.

 

Es valorarà: Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària.

Experiència en la gestió administrativa de suport assistencial: Informació, recepció, programació i registre d’activitat.

Coneixements i experiència en el maneig d’eines informàtiques, Microsoft Office.

Altres titulacions acadèmiques o formacions relacionades amb el lloc de treball.

 

Competències: El professional que estem cercant, haurà d’acomplir les següents competències:

Compromís amb l’organització.

Dinamisme, iniciativa i capacitat resolutiva.

Orientació a l’usuari amb habilitats per a la comunicació, interrelació i empatia.

Responsabilitat, disposició pel treball en equip i per a la cooperació interdepartamental.

Pro activitat en la millora continua del Servei.

Sensibilitat per la cerca de l’excel·lència.

 

Funcions: Sota la dependència de la Direcció Assistencial i el Coordinador de l’àrea, assolirà les següents funcions:

Atenció a l’usuari del Servei d’Urgències, recepció, informació i programació de proves i visites.

Suport a l’Equip de Coordinació i a la Direcció Assistencial en el manteniment i l’actualització del registre d’activitat.

Qualsevol altre tasca relacionada amb les competències del lloc de treball, encomanada pels seus superiors.

Jornada: Jornada completa o Jornada parcial.

Procés de selecció : Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa). Es realitzarà entrevista i/o prova si s’escau.

 

Not available in
This is not available in . You can go to the translated versions in these languages: