Auxiliar Administratiu/va
Requisits: Grau mig en Documentació Sanitària o branca administrativa equivalent.
Català Nivell C amb la corresponent acreditació.
Es valorarà: Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària.
Experiència en la gestió administrativa de suport assistencial: Informació, recepció, programació i registre d’activitat.
Coneixements i experiència en el maneig d’eines informàtiques, Microsoft Office.
Altres titulacions acadèmiques o formacions relacionades amb el lloc de treball.
Competències: El professional que estem cercant, haurà d’acomplir les següents competències:
Compromís amb l’organització.
Dinamisme, iniciativa i capacitat resolutiva.
Orientació a l’usuari amb habilitats per a la comunicació, interrelació i empatia.
Responsabilitat, disposició pel treball en equip i per a la cooperació interdepartamental.
Pro activitat en la millora continua del Servei.
Sensibilitat per la cerca de l’excel·lència.
Funcions: Sota la dependència de la Direcció Assistencial i el Coordinador de l’àrea, assolirà les següents funcions:
Atenció a l’usuari del Servei d’Urgències, recepció, informació i programació de proves i visites.
Suport a l’Equip de Coordinació i a la Direcció Assistencial en el manteniment i l’actualització del registre d’activitat.
Qualsevol altre tasca relacionada amb les competències del lloc de treball, encomanada pels seus superiors.
Jornada: Jornada completa o Jornada parcial.
Procés de selecció : Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa). Es realitzarà entrevista i/o prova si s’escau.