Oficial Administratiu/va àrea administració de Persones
Requisits: Formació Professional II o Grau Superior.
Català Nivell C amb la corresponent acreditació.
3 anys d’experiència en un Departament d’Administració de Personal fent les següents tasques: realització de nòmines, impostos (cotitzacions a la Seguretat Social i tributació IRPF), informes, contractació, certificats, planificació i atenció als treballadors.
Coneixements eines ofimàtica Administració de Personal: programes de nòmines (preferentment Denario), Excel nivell avançat, SILTRA, Sistema RED, Cont@, Contrata i qualsevol plataforma relacionada amb l’Administració Pública.
Es valorarà:
- Experiència en la gestió administrativa: informació, recepció, resolució d’incidències i treball en equip.
- Experiència amb el programa Denario.
- Dinamisme, iniciativa i capacitat resolutiva.
- Coneixements i experiència en el maneig d’altres eines informàtiques: paquet Office.
- Altres titulacions acadèmiques o formacions relacionades en el lloc de treball.
Competències: El/la professional que estem cercant, haurà d’acomplir les següents competències: Compromís.
- Integritat.
- Atenció Centrada en la Persona.
- Rigor i millora continua.
- Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva.
Funcions: Sota la dependència de la Direcció de Persones, assolirà les següents funcions:
- Realització de contractes.
- Ajuda en el tancament mensual de nòmina.
- Tancament d’Impostos.
- Gestió de Planilles del personal.
- Informació als treballadors.
- Qualsevol altre funció relacionada amb les competències del lloc de treball, encomanada pels seus superiors.
Condicions laborals: Jornada: 1620 hores /any.
Patró horari: matins de 8:00 a 14:30 i dos tardes de 15:00 a 17:00.
CONTRACTE TEMPORAL.
Procés de selecció: Es valorarà Curriculum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa). Es realitzarà entrevista i/o prova si s’escau.