CAP D’HOSTELERIA (REF. PRL-977)
REQUISITS
Coneixements en:
- Gestió i organització.
- Qualitat ISO.
- Qualitat Mediambiental i Climatització.
- Procediments de Neteja i Desinfecció.
- Seguretat i Higiene.
- Formació específica en Seguretat alimentaria i Nutrició.
- Curs bàsic de PRL.
- Experiència mínima. Àmbit sanitari/ àmbit hosteleria
COMPETENCIES
El professional que estem cercant haurà de complir les següents competències:
• Capacitat de treball per processos
• Competència en gestió i resolució d’incidència
• Eficàcia en l’organització i en presa de decisions
• Implicació i compromís professional
• Orientació a l'Excel·lència i a la Innovació
• Flexibilitat i Obertura al Canvi
• Orientació al Client Intern i/o al Pacient
• Rigor i millora continua
• Visió Global i de l'Entorn
• Pensament Conceptual
• Recerca d'Informació i Actualització de Coneixements
• Comunicació i Relacions
• Comprensió Interpersonal
FUNCIONS
• Supervisar, controlar i coordinar les empreses externes de cuina, neteja i bugaderia contractades per la FSM per aconseguir el màxim compliment dels acords signats.
• Gestionar directament els robers del HML i HSS i col·laborar amb les bugaderies de les residències de la FSM.
• Donar suport al procés assistencial proporcionant recursos que faciliten la gestió i afavoreixin l’atenció a pacients i treballadors.
• Gestionar i resoldre les incidències detectades amb les empreses externes, cercant solucions innovadores i establint nous processos que millorin el circuit de treball.
• Vetllar en tot moment per a l'assoliment dels principis i valors de la institució.
• Ajudar a la gestió global del servei, d’acord amb les estratègies i els objectius definits en el pla estratègic.
• Complir els objectius generals i específics del servei.
• Identificar i proposar les millores i impulsar la seva implementació.
• Facilitar i impulsar l’assoliment dels resultats del servei.
• Vetllar en tot moment per a l’assoliment dels principis i valors de la institució.
• Gestionar les necessitats de llenceria i dels elements d’ús hospitalaris dels serveis amb els gestors/es.
• Gestionar els estocs: els necessaris a tenir al rober i als serveis.
• Contribuir a aconseguir un ambient apropiat i confortable tant pels usuaris com pels treballadors.
• Tenir actualitzats protocols específics, sempre consensuats per la comissió d’infeccions com a òrgan consultor i expert que participarà en el disseny i la selecció de desinfectants.
• Realitzar auditories internes periòdiques per zones de risc als hospitals de la FSM per detectar incidències i solucionar-les.
• Coordinació amb l’empresa de cuina i cafeteria per prestar el millor servei als pacients i treballadors, a través d’una correcta alimentació i nutrició contribuint, en la mesura de lo possible a la seva satisfacció:
• Contacte diari amb la cuina i cafeteria per saber i resoldre incidències.
• Auditories internes de neteja periòdiques a cuina i cafeteria.
• Evolució contínua dels serveis d’hosteleria segons criteris de descarbonització, sostenibilitat ambiental i salut planetària.
CONDICIONS LABORALS
Contracte indefinit
Jornada completa
Horari: de dilluns a divendres i dues tardes
Condicions laborals: segons III Conveni Col·lectiu de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut.
PER QUÈ TREBALLAR AMB NOSALTRES?
Som un hospital universitari modern, a 15km de Barcelona, amb una bona dotació tecnològica i molt comunicat.
Incorporació a un servei dinàmic, multidisciplinari i jove, no jerarquitzat i amb un excel·lent ambient de treball.
Oferim continuïtat i estabilitat laboral.
Podràs realitzar formació continuada amb possibilitat de creixement professional en les diferents àrees de l’especialitat i assistir a cursos i congressos
Podràs participar activament a les diferents Comissions de l’Hospital i desenvolupar nous projectes.
Participació en projectes innovadors dins d’una entitat reconeguda per la seva aposta per la sostenibilitat i la qualitat assistencial.
Participació en projectes d’impacte com la millora contínua dels sistemes integrats de gestió i la consolidació de l’FSM com a Entitat Saludable.
Incorporació en un entorn d’innovació i sostenibilitat, reconegut per la seva aposta per la qualitat assistencial i el benestar laboral
Podràs participar directament de la transformació dels serveis d’hosteleria ambiental i d’investigadors en salut planetària.
PROCÉS DE SELECCIÓ
Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa).
Es podrà realitzar entrevista i/o prova si s’escau
PRESENTACIÓ DE CURRÍCULUMS
Al mail cv.rrhh@fsm.cat, fent constar la referència. Cal adjuntar còpia dels mèrits al·legats, sense perjudici de presentar els originals en el moment de ser requerits.
Les hores treballades en altres institucions que no estiguin certificades no contaran pel procés de selecció. Tampoc les hores de formació no quantificades ni acreditades. Els aspirants rebran acusament de rebuda de la sol·licitud enviada.