Necessito atenció en llengua de signes
Necessito atenció en llengua de signes
L’Hospital Universitari Mollet ha activat el protocol “Les seves mans parlen, les seves mans escolten” que permet eliminar les barreres de comunicació entre les persones sordes o amb problemes auditius i els professionals de salut.
Què haig de fer si necessito atenció en llengua de signes?
Què haig de fer si necessito atenció en llengua de signes?
L’atenció en llengua de signes es realitzarà a través d’una videoconferència, on un intèrpret traduirà el que digui el professional a la persona atesa en llengua de signes i viceversa.
La videoconferència es realitzarà a través del servei de l’aplicació 061 Salut Respon activant la opció en llengua de signes.
Com accedir al 061 per a persones sordes?
Com accedir al 061 per a persones sordes?
L’aplicació del 061 permet activar l’opció llengua de signes amb l’objectiu de convertir la trucada en una videoconferència en llengua de signes. Per poder utilitzar aquesta aplicació només cal que descarregueu l’aplicació al telèfon mòbil a través de l’ Apple Store o el Play Store i segueixis les instruccions que trobaràs en el següent vídeo.
- Les persones sordes que vulguin accedir al 061 Salut Respon han de descarregar-se l’aplicació mòbil, disponible a l'Apple Store o a la Play Store, en funció de si el vostre terminal és iPhone o Android.
- Un cop instal·lada, l'aplicació us demanarà dues coses: permetre les notificacions i acceptar les condicions de seguretat. A continuació, heu d'introduir el vostre número de telèfon mòbil i indicar que té 14 anys o més.
- En accedir a la pàgina principal, heu de seleccionar la darrera icona del menú de navegació inferior. Un cop dins, heu de triar la pestanya Configuració i activar l'opció Llengua de signes, ubicats a l'apartat Dades importants. En tornar a la pàgina principal veuràs que el icona del telèfon ha esdevingut una càmera. Si feu clic, accedireu a la trucada de vídeo en directe
Veure vídeo sobre el procés
Què passa si no tinc telèfon mòbil o no sé com utilitzar l’aplicació?
Què passa si no tinc telèfon mòbil o no sé com utilitzar l’aplicació?
Si no disposes de l’aplicació i no tens manera d’accedir-hi contacta amb la Unitat d’Atenció al Ciutadà i sol·licita atenció en llengua de signes. Posaran a la teva disposició una tauleta amb l’aplicació prèviament descarregada perquè tu i els professionals sanitaris pugueu conversar.
Recordeu que generalment hi ha uns 15 o 20 minuts d’espera.
On haig d’anar?
On haig d’anar?
Unitat d’Atenció a la Ciutadania
Hospital Universitari Mollet - Planta Baixa Admissions
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00h i de 15:30h a 18:00h
Ronda Pinetons 6. 08100 Mollet del Vallès
Barcelona