Dins de l’app s’ha creat l’espai Seguiment de Pacients que permet fer el seguiment d’un familiar a Urgències i a Hospitalització.
L’App Connecta FSM és la plataforma digital de la Fundació dirigida a les persones ateses a l’Hospital Universitari Mollet, el Sociosanitari Mollet i el Centre de Salut Mental i Addiccions de Mollet. Es tracta d’una aplicació mòbil on l’usuari, fins ara, podia accedir de forma privada a tota la informació assistencial necessària: consultar les seves cites, descarregar informes, contactar amb la institució, entre d’altres.
Des de desembre, gràcies a la incorporació de les noves funcionalitats els acompanyants poden realitzar el seguiment d’un familiar que sigui a Urgències o a Hospitalització, mitjançant un codi d’accés que el la persona atesa haurà d’autoritzar. En el cas del Seguiment de Pacients a Urgències, aquest codi serà atorgat a la persona atesa si ho autoritza i el podrà compartir amb l’acompanyant. Aquest, haurà d’introduir el codi en l’apartat de Seguiment de Pacients de l’aplicació mòbil on podrà conèixer qui és el metge o metgessa assignat, l’infermer o infermera assignada, ubicació del pacient dins l’hospital i l’estat de les proves demanades pels professionals.
D’altra banda, pel que fa al Seguiment de Pacients a Hospitalització, mitjançant el codi es podrà conèixer la unitat d’hospitalització i el número d’habitació, així com els professionals assignats. És necessari mencionar que l’accés dels familiars podrà ser revocat per part de la persona atesa en el moment que ho consideri a través del seu perfil en l’aplicació i que els resultats de les proves no seran visibles per poder garantir la seva privacitat.
En definitiva, aquestes noves funcionalitats milloren destacadament l’app Connecta FSM que agilitza els tràmits administratius i esdevé un canal directe de comunicació entre els pacients, els familiars/acompanyants i la Fundació Sanitària Mollet.