SUPORT A LA GESTIÓ DE PERSONES A L’ÀREA DE DEPENDÈNCIA (REF. AA-52)
REQUISITS
Titulació sanitària i/o social
ES VALORARÀ
Experiència prèvia en l’atenció a persones en centres d’atenció social.
Experiència formació i/o competències de l’àmbit administratiu: utilització eines Microsoft office)
Comptar amb el Permís de Conducció.
Nivell B de Català.
COMPETENCIES
El professional que estem cercant, haurà d’acomplir les següents competències:
• Compromís.
• Integritat.
• Atenció Centrada a la Persona.
• Rigor i millora continua.
• Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva.
FUNCIONS
Sota la dependència de la Direcció de Persones i de la Direcció de l’Àrea de la Dependència realitzarà les següents funcions:
• Planificació de les necessitats de cobertura : vacances, permisos,
• Realitzar les cobertures sobrevingudes que sorgeixin
• Introduir incidències als suports corresponents i verificar volcatge a nomina
• Gestió de permisos al portal del treballador
• Elaboració calendaris: anual, càlcul vacances, reducció de jornades,…
• Coneixement dels convenis col·lectius dels sectors de discapacitat i gent gran
• Sol·licitud de contractes
• Acollida administrativa a nous professionals
• Servei d’atenció als professionals per consultes relacionades amb calendaris, vacances, nomines, etc...
• Detecció necessitats d’incorporació de nous professionals per substitucions
• Gestió borsa de treball.
• Participació activa en el procés de selecció
CONDICIONS LABORALS
Horari: De 8h a 14 i de 14,30 a 16,30 de dilluns a divendres
Jornada 1720 h /any
Condicions segons VIII Conveni Col·lectiu de treball de residències, centres de dia i llar residències per
a l’atenció de persones amb discapacitat intel·lectual
Complement de responsabilitat segons avaluació competencial
PROCÉS DE SELECCIÓ
Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa). Adjuntar còpia dels mèrits al·legats. Es realitzarà entrevista i prova si s’escau.