Vés al contingut
Treballa amb nosaltres

TÈCNIC/A DE CONTRACTACIÓ ÀREA ADMINISTRACIÓ DE PERSONES (REF. OA-978)

REQUISITS

Formació:
Formació Professional de Grau Superior en Administració, Relacions Laborals, Gestió de Recursos Humanos.
Català Nivell C amb la corresponent acreditació.

Experiència i coneixements específics:
Mínim 2 anys d’experiència en departaments de RRHH, preferiblement en el sector salut o dependència. 
Experiència en gestió integral de contractació, des de la formalització fins el control i seguiment de contractes.
Coneixements avançats en normativa laboral i convenis aplicables, especialment SISCAT. 
Maneig avançat d’eines d’administració de personal:
•    Programes de gestió de nòmines (Denario o similar).
•    Plataformes de tramitació laboral: SILTRA, Sistema RED, Cont@, Contrata i qualsevol plataforma relacionada amb l’Administració Pública
Excel avançat i paquet Office. 


ES VALORARA

Experiència en la gestió administrativa: informació, recepció, resolució d’incidències i treball en equip.
Dinamisme, iniciativa i capacitat resolutiva.    
 

COMPETENCIES

El/la professional que estén cercant haurà de complir les següents competències:
Compromís.
Integritat.
Atenció Centrada en la Persona.
Rigor i millora continua.
Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva
Rigor i atenció al detall en la gestió documental i administrativa
Capacitat d’anàlisis i criteri de validació i control de contractes
Habilitats organitzatives i gestió del tems per manejar un alt volum de moviments diaris (>60)
Orientació a la millora continua i capacitat de resolució d’incidències amb autonomia
Treball en equip i comunicació efectiva, garantint la coordinació amb les àrees implicades        

FUNCIONS

Sota la dependència de la Direcció de Persones, la persona seleccionada serà responsable de la gestió integral del procés de contractació, garantint el compliment normatiu i l’eficiència operativa.

Les seves funcions principals inclouen:

•    Gestió i control del procés de contractació
•    Supervisió i tramitació d’altes, baixes i modificacions contractuals, assegurant la correcta aplicació del conveni.
•    Verificació del compliment de la normativa laboral i contractual abans de formalitzar qualsevol contractació
•    Coordinació amb els responsables d’àrea per validar necessitats i garantir la cobertura de vacants en temps i forma
•    Supervisió de registres y documentació:

              o Control i actualització de bases de dades d’empleats
              o Gestió de documentació contractual, garantint el seu correcte arxiu i traçabilitat
              o Supervisió de registres del registre de jornada i conciliació amb la informació contractual
•    Interlocució amb organismes oficials:
              o Tramitació de contractes a través de plataformes oficials (SILTRA, Sistema Red, Contrata Cont@)
              o Coordinació amb Seguretat social i SEPE per la correcta gestió d’altes i baixes. 
•    Anàlisis i reporting:
              o Elaboració d’informes sobre moviments de contractació i compliment normatiu
              o Proposta de millora en els processos administratius per optimitzar temps i reduir incidències
•    Atenció a treballadors i resolució d’incidències:
              o Informació i assessorament al personal sobre condicions contractuals
              o Gestió i resolució d’incidències contractuals en coordinació amb l’equip de nomines i relacions laborals.

 

CONDICIONS LABORALS 
   
Contracte indefinit
Jornada complert: 1620h/any
Condicions laborals: segons III Conveni Col·lectiu de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut i els complements vinculats a les seves responsabilitats.


PER QUÈ TREBALLAR AMB NOSALTRES?

Som un hospital universitari modern, a 15km de Barcelona, amb una bona dotació tecnològica i molt comunicat. 
Incorporació a un servei dinàmic, multidisciplinari i jove, no jerarquitzat i amb un excel·lent ambient de treball.
Oferim continuïtat i estabilitat laboral.
Podràs realitzar formació continuada amb possibilitat de creixement professional en les diferents àrees de l’especialitat i assistir a cursos i congressos
Podràs participar activament a les diferents Comissions de l’Hospital i desenvolupar nous projectes. 
Podràs participar directament en la transformació dels serveis de l’àrea de persones de la FSM de la mà d'experts en sostenibilitat ambiental i d'investigadors en salut planetària.


PROCÉS DE SELECCIÓ

Es valorarà Currículum Vitae: experiència i  formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa). 
Es podrà realitzar entrevista i/o prova si s’escau
 

PRESENTACIÓ DE CURRÍCULUMS
   
Cal adjuntar còpia dels mèrits al·legats, sense perjudici de presentar els originals en el moment de ser requerits. 
Les hores treballades en altres institucions que no estiguin certificades no contaran pel procés de selecció. Tampoc les hores de formació no quantificades ni acreditades. Els aspirants rebran acusament de rebuda de la sol·licitud enviada.

 

Not available in
This is not available in . You can go to the translated versions in these languages: