La Unitat d’Atenció a la Ciutadania
La Unitat d’Atenció a la Ciutadania
La Unitat d’Atenció a la Ciutadania vetlla pels drets relacionats amb la salut i rep les propostes de millora, suggeriments i agraïments relacionats amb l’atenció rebuda a l’FSM per tal de millorar dia a dia els nostres serveis. Té com a objectiu principal l’atenció personalitzada dels usuaris amb proximitat, proactivitat i productivitat per vetllar pel compliment dels seus drets i deures amb relació a la salut i l'atenció sanitària garantint una atenció integral d'acord amb els objectius i valors del nostre centre.
Suggeriment de millora i agraïments
Suggeriment de millora i agraïments
Pots fer arribar els vostres suggeriments de millora i agraïments a través dels canals de contacte de la UAC. També disposes de fulls i bústies en diferents punts dels centres per fer arribar la teva opinió (UAC, Punt d’Informació, Taulell Consultes, Unitats Hospitalització, Taulell Admissions d’Urgències 24h). La Unitat d’Atenció a la Ciutadania processa i contesta cada proposta en el menor temps possible.
Què més pot fer la UAC per tu?
Què més pot fer la UAC per tu?
Contactar amb la UAC:
Contactar amb la UAC:
Pots realitzar qualsevol d’aquests tràmits contactant amb la Unitat d’Atenció a la Ciutadania a través dels següents canals.
- Presencialment: a la Planta 0 de l’hospital, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00h i dijous de 15:30h a 18:00h
- Per telèfon: 93 563 61 50
- Per correu electrònic: atencio.ciutadania@fsm.cat
Més informació
On haig d’anar?
On haig d’anar?
Unitat d’Atenció a la Ciutadania
Hospital Sociosanitari Mollet
Carrer Sant Llorenç, 39
08100 Mollet del Vallès
Barcelona